pozycjonowanie stargard


Pozycjonowanie stron Stargard


Jeżeli tu trafiłeś/trafiłaś, to znaczy, że zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest pozycjonowanie Twojej strony oraz jej optymalizacja. Masz rajcę. Im wyższa będzie jej pozycja w wynikach wyszukiwania Google, tym szybciej Klienci do Ciebie dotrą. Brzmi bardzo prosto, ale o tym, czy strona będzie „wysoko” w wynikach decydują dziesiątki powiązanych ze sobą czynników, a także treść, którą strona zawiera, tzw. content musi być zgodny z aktualnymi trendami wyszukiwań internautów. 99% użytkowników sieci poszukuje produktów lub usług od wpisania określonego hasła w Google. Powoduje to, że pozycja wśród uzyskanych wyników oraz przekazywana treść są niezmiernie istotne. W tym celu przeprowadza się analizę strony oraz wprowadza zmiany, tak aby zwiększyć jej widoczność. W związku z tym każde działanie musi być przemyślane, aby efekty były długoterminowe. W ramach współpracy zapewniam:

» Optymalizację strony pod kątem wyszukiwarki Google

Search Engine Optimization (SEO), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych – działania mające na celu przygotowanie strony do osiągnięcia jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania zgodnie z zasadami danej wyszukiwarki.

» Link building

Link Building działania mające na celu pozyskanie jak największej ilości wartościowych i zgodnych z tematem strony linków. Linki można podzielić ze względu na wewnętrzne (umieszczone są w ramach jednej witryny) oraz zewnętrzne (umieszczone na witrynach zewnętrznych).

» Pozycjonowanie w Google Maps

Szereg działań mających na celu wyeksponowanie wizytówki firmy w najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania. Działania ukierunkowane są na optymalizacje i wzbogacenie treści wizytówki.

» Pozycjonowanie witryn pod tzw. „długi ogon”

Long tail (pozycjonowanie na długi ogon) jest działaniem, mającym na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce na możliwie największą liczbę fraz powiązanych tematycznie ze stroną.

» Wybór optymalnych słów kluczowych do pozycjonowania

Słowa kluczowe to słowa/frazy, na które strona pokazuje się w wynikach wyszukiwania. Dobrze wykonana analiza słów kluczowych jest elementem odpowiadającym za powodzenie późniejszych działań SEO.

» Analizę działań konkurencji

Analiza konkurencji jest działaniem przeprowadzanym po to, aby uzyskać szereg informacji o działaniach konkurencji, np. w celu poznania jej słabych i mocnych stron, co z kolei pozwala na przyjęcie strategii działania, która będzie najbardziej efektywna w zdobywaniu Klientów.

» Opracowanie treści SEO (SEO Copywriting)

Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu treści zagadujących się na stronie możliwe jest znaczne poprawienie pozycji strony w internecie. Dodawanie i redagowanie treści powinno odbywać się w ściśle określony sposób.

» Analizę zachowań potencjalnych Klientów (co, jak, gdzie szukają w internecie)

Obserwowanie zachowań Klientów odwiedzających stronę oraz wyszukiwanie trendów wśród potencjalnych Klientów. Na tej podstawie z dużym prawdopodobieństwem możliwe jest odkrycie ich oczekiwań i dalszych działań.

 

Każde działanie powinno zacząć się od oceny „jakości strony”. Jeżeli chciałbyś się dowiedzieć, czy i jakich Twoja strona wymaga działań, mogących poprawić jej widoczność, skontaktuj się ze mną, a dokonam bezpłatnej analizy.